Saturday, October 15, 2011

Maya Kraf

Assalamualaikum... n moning2...

Apa kabar kawan2 yg setia bkunjung ke blog ku yg tak sberape nih... terima kasih krn sudi melawat blog ku ini dan sudi jadi follower..... lama sgt aku tak update blog nih... bukan ape kebetulan aku sekarang sibuk ngan projek kraf felt... macam2 bole kita hasilkan dengan kain felt... antaranya keychain, hp case, pencil case, coin purse, brooch, hair clip, headband n mcm2 lagi... Alhamdulillah, rezeki tak putus2 dlm bidang kraf nih... walaupun keuntungan tidaklah besar sgt, tapi aku rasa seronok sgt bila dpt lihat hasil kraf felt nih... bila dah siap comel + cute ... n bole tambah pdapatan sampingan... masa pun terisi dgn perkara yg b'faedah... buat kawan2 diluar sana yg tercari2 nak buat duit bole la cuba buat kraf  menggunakan kain felt.. tak susah nak dptkan bekalan barang2 kraf nih.... biasanya aku shopping kat KEDAI SUS .. banyak pilihan.. harga berpatutan... kalu yg tinggal di area Kota Bharu lagi senang.. boleh terus ke Kedai Sus di Jalan Kuala Krai....
dan buat kawan2 setia jom cuci mata kat blog aku yg satu lagi MAYA KRAF ... manalah tahu kot2 ada yg bkenan bole buat tempahan... ehehe... suka sgt2.. dialu-alukan... ehehehe.. (^_^)'














No comments:

Post a Comment