Monday, November 21, 2011

Terima kasih Ya Allah....

Assalamualaikum n moning2...

Pagi nih aku ingin sgt kongsi perasaan gembira.. Alhamdulillah bersyukur sgt2 n rasa terharu.. coz tercapai juga impian aku nak beli printer 3 in 1 n camera sony.... suka sgt2... berbulan2 kerja untuk simpan dulu.. last2 berjaya juga miliki ape yg aku impikan.. sebenarnya printer n camera nih banyak gunanya... memandangkan sekarang aku sibuk ngan kerja kraf felt, 2 benda nih amat diperlukan ... printer untuk print pattern untuk buat keychain.. camera untuk ambik gamba keychain2 yang telah disiapkan utk diupload dlm blog Maya Kraf... sbelum nih kalu nak print kena g cc.. masalah g cc nih susah nak cari paking n kos tu lebih sikit kalu asyik print size pattern tidak menepati kehendak... camera pulak sbelum nih aku guna HP LG ku yg dah cukup2 uzur... HP LG tu aku guna untuk ambik gamba jer, sbb semua butang2nya dah tertanggal.. dah lebih kurang 5 tahun usia hp tu... teramat2 sayang... dah banyak berjasa.. tapi terpaksa beli camera sbb butang untuk ambik gamba pun dah tercabut... ehehe.. 

gamba yg diambik menggunakan telefon LG.. sedikit blur .. tapi bole la digunakan untuk mencari rezeki eheheh ..(^_^)'
Canon - Pixma MP258
 HP LG kesayanganku ... 

 semua butang2 dah tertanggal... ganazz sgt.. ehehehe.. :))

camera Sony Cyber-Shot



No comments:

Post a Comment